.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه معاون عمراني استانداري مازندران

استانداران مازندران و گيلان خواستار افزايش سرانه اعتبارات ملي عمراني براي استان‌هاي شمالي شدند.
ابوطالب شفقت استاندار مازندران امروز در مراسم معارفه معاون عمراني استانداري مازندران افزود: مازندران سهم عمده اي در توليد و اقتصاد كشاورزي كشور دارد و به همين منظور سهم اعتبارات نيز بايد به ميزان نقش آفريني در توليد و اشتغال افزايش يابد.
وي تعداد مصوبات دولت در مازندران را با احتساب توافق نامه ها 196 مصوبه عنوان و اظهار داشت: تاكنون عمليات اجرايي 31 مصوبه در استان آغاز شده است و 119 مصوبه نيز در حال اجرا است.
شفقت خاطر نشان كرد: 46 مصوبه نيز در حال پيگيري است.
استاندار مازندران از تحقق 77 درصد مصوبات دولت در استان خبر داد و افزود: تاكنون 42 درصد از اعتبارات عمراني ملي استان مازندران جذب شده است.
استاندار گيلان كه قبلاُ معاونت عمراني استانداري مازندران را بر عهده داشت نيز در اين جلسه از نبود اعتبارات كافي براي پروژه هاي عمراني استان هاي مازندران و گيلان انتقاد كرد و گفت: سرانه اعتبارات عمراني ملي در اين استان ها 75 هزار تومان است به طوري كه در برخي از استان ها اين رقم به 300 هزار تومان رسيده است.
روح اله قهرماني چابك توسعه شبكه هاي راه هاي داخلي را از اولويت هاي عمراني اين استان ها برشمرد و افزود: بر اساس ترسيم چشم انداز بيست ساله كشور استان هاي شمالي جايگاه ويژه در اقتصاد ملي خواهند داشت.
قهرماني تاكيد كرد: در حال حاضر از 15 درصد ظرفيت مديريتي خود استفاده مي كنيم و اين مسئله بايد با افزايش ريسك پذيري مديران ارتقا يابد.
در اين جلسه روح اله قهرماني چابك كه اخيراُ به سمت استاندار گيلان منصوب شد توديع و عيسي هاشمي به عنوان معاون عمراني استاندراي مازندران معارفه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.